Cukierki reklamowe skuteczną formą docierania do klientów
Coraz częściej poszukujemy różnych form reklamy. Jeśli już zdobędziesz klienta, to na pewno twoim celem jest również utrzymanie go. Jednak każdy, kto ponownie planuje zrobić zakupy w twoim sklepie czasem potrzebuje dodatkowej zachęty. W związku z tym wiele przedsiębiorstw, szczególnie usługowych, ale również sklepy, proponuje swoim klientom programy lojalnościowe.
Jednak nie każdy z nas jest do nich przekonany lub zwyczajnie z czasem nie jest w stanie skorzystać z atrakcji związanych z takim programem. Warto jednak się zastanowić na jaką akcję marketingową postawić, żeby nawiązać stałą relacje ze swoimi klientami i być mile kojarzonym. Co prawda dużo możesz zyskać dzięki atrakcyjnej ofercie czy miłej obsłudze, jednak czasem potrzeba trochę więcej. Warto wówczas pomyśleć o poczęstunku. Na pewno sprawdzą się cukierki reklamowe.
Cukierki reklamowe – jak zorganizować taką reklamę?
Jeśli chcesz zdecydować się na słodki poczęstunek w twoim sklepie czy zakładzie pracy, to warto odpowiednio przygotować całą akcję. Znalezienie osoby, która wykona nasze zlecenie jest bajecznie proste, ponieważ coraz więcej firm zajmuje się tego rodzaju promocją. Warto jednak przyłożyć się do zaprojektowania samych papierków, które staną się reklamą. W tym miejscu warto także zaznaczyć, że najczęściej cukierkami reklamowymi są popularne i przez wszystkich lubiane krówki.
W trakcie projektowania papierków do cukierków musisz pamiętać, żeby logo twoje firmy było dobrze widoczne a sam papierek przyciągał wzrok. Dzięki temu więcej osób się na nie skusi, a także z ciekawością przeczyta podziękowanie czy hasło reklamowe. Na tym etapie dobrze jest również przygotować dla nich wyjątkową oprawę. Bardzo często zdarza się, że niewiele osób sięga po cukierki z twoim logo, ponieważ znajdują się one przy ladzie i klienci zwyczajnie się spieszą a nie interesują się słodyczami. Chociaż nie musisz rezygnować z poczęstunku gości przed wyjściem, to jednak lepiej oferować każdemu klientowi słodkie podziękowanie. Wiele restauracji dołącza takie cukierki reklamowe do rachunków i wówczas klienci znacznie częściej zabierają je ze sobą.
Kącik z wygodna kanapą i stolikiem kawowym? Klienci mogą tam wygodnie poczekać albo też zastanowić się nad zakupem, a jednocześnie sięgnąć po słodki poczęstunek. Wówczas skojarzą oni twoją firmę z chwilą przyjemności, a także z chwytliwym hasłem reklamowym. Dzięki miłym skojarzeniom znacznie łatwiej będzie tym klientom ponownie skorzystać z twoich usług.